Главная   •   О компании   •   Библиотека   •   Контакты                                          

Информ-бюро

24.07.2018
Киевская прокуратура направила в суд обвинительный акт относительно нотариуса Киевского городского нотариального округа, который способствовал рейдерскому захвату торгового центра
05.07.2018
Отныне письма в суд направляйте по адресу: просп. Воздухофлотский, 28, г. Киев, 03063
04.07.2018
Минздрав обновил соответствующий порядок
03.07.2018
Принят Закон, направленный на снижение стоимости кредитных ресурсов для упрощения доступа субъектов хозяйствования и физических лиц к кредитам

Юридические практики

Наши партнеры

Тренінгова компанія ТАРС

Надання якісних професійних послуг з перевірки, тестування та навчання персоналу. Наші спеціалісти мають достатній досвід практичної та наукової роботи, щоб гарантувати клієнтам високу якість та ефективність наданих послуг.

Актуально

май
11
2014

Люстраційний комітет, Антикорупційне бюро, Народний контроль, Дорожний контроль... Ці та інші громанські організації виникають на тлі нікчемності й неспроможності відповідних державних органів виконувати покладені на них обов'язки та функції. 

Очевидно, що питання люстрації, протидії корупції тощо відносяться до компетенції прокуратури, органів суддівського самоврядування, органів виконавчої влади.

Але фактична бездіяльність вказаних органів державної виконавчої влади породжує природнє бажання населення самостійно відбудовувати систему.

Почнемо з судової системи:

  1. Останній етап здачі іспитів у Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, коли комісія 10 днів оцінює знання кандидата, не що інше, як умисно створена можливість для відбору «своїх». Рекомендація: оцінювати кандидата одразу, в присутності комісії, без будь-яких відстрочок.
  2. Вища рада юстиції України – надбання ківаловсько-медведчуківської епохи, створена для організації т.з. «державного» контролю діяльності суддів. До цих пір залишається не зрозумілим обґрунтування витрат на цей орган, суспільно-економічний ефект діяльності ВРЮ й у чому полягають результати роботи та користь для держави. Рекомендації: ліквідувати за недоцільністю, як корупційну складову судової системи; дисциплінарну функцію покласти на Вищу кваліфікаційну комісію суддів України (ВККСУ); до того ж, при ВККСУ створити «суд на суддями», члени якого будуть обиратися З’їздом суддів України строком на один рік без права обрання на два строки підряд.
  3. Адміністративні посади в судовій системі – це окремий розділ історії судової корупції. Перші пір року новообраний, наприклад, голова суду, адаптується, придивляється, тільки починає розуміти свої можливості. Наступні пір року відбувається напрацювання зв’язків. А за рік вчорашній суддя здатен успішно перетворитися на божка. За два-три роки, судді, що займають адміністративні посади, не тільки втрачають професійну кваліфікацію, а усі свої зусилля направляють тільки на те, щоб залишитися на посаді. Рекомендації: обирати суддів на адміністративні посади строком не більше ніж на 1 рік. Повторно на 2 роки. Але без права об обиратися два рази підряд. Встановити суддям 85% від європейського рівня з/п. Зняти усі пільги, але надати можливість залучення дешевих кредитів (7-8% річних у грн.).

Правоохоронна система:

  1. Прокуратура, вище якої, як кажуть прокурори, тільки Бог вже давно не здатна захищати ні інтереси держави, ні громадян. Органи прокуратури являються складовою ланкою каральної системи держави – статистика, звичаї, принципи, вплив на досудове слідство та суди – це ті чильники, які заважають побудувати дійсно правову систему. Рекомендації: реформувати прокуратуру в орган підтримання держ обвинувачення та здійснення процесуального нагляду; при цьому, досвід роботи в органах досудового слідства є обов’язковим.
  2. Незалежність та об’єктивність досудового слідства вже давно перетворилися на міф. З 90-х років минулого століття в незалежній Україні ведуться розмови про створення Національного бюро розслідувань. Вважаємо відокремлення слідчих в окремий орган одним з пріоритетних напрямків реформи правоохоронної системи.
  3. Формування кадрового резерву. Судді-прокурори-адвокати - рівні та взаємозамінні юридичні професії. Найвищий професійний рівень - це судді. Вважаємо за необхідне:
    1. проведення реформи юридичної освіти (по аналогії з медичною) з метою послідуючої взаємозаміни та рівності судді / прокурора / адвоката;
    2. загальний курс навчання 4-5 років + 1-2 роки спеціалізація + 1 рік практики;
    3. результатом навчання стає не диплом, який підтверджує те, що особа прослухала курсу певних дисциплін, а ліцензія юриста, яку випускник отримує після проходження практики; юридична ліценція являється обов’язковою для юристів, адвокатів, слідчих, прокурорів, суддів тощо.
    4. Адвокат – це особа, що отримала ліцензію юриста, має безперервний стаж не менше трьох років в галузі кримінального та адміністративного судочинства. Відмінність адвоката від юриста – це спеціалізація на кримінальному та адміністративному праві.

Загальна практика:

  1. Введення персональної відповідальності слідчих, прокурорів, суддів за порушення прав учасників проваджень. Жодних компенсацій з бюджету країни! 
  2. Реорганізація Державної судової адміністрації України в Департамент забезпечення судів Мінюсту.
  3. Посилення покарання за порушення присяги - позбавлення волі на строк до 25 років, позбавлення спеціальної пенсії, усіх рангів, нагород тощо.

Полезная информация