Главная   •   О компании   •   Библиотека   •   Контакты                                          

Информ-бюро

24.07.2018
Киевская прокуратура направила в суд обвинительный акт относительно нотариуса Киевского городского нотариального округа, который способствовал рейдерскому захвату торгового центра
05.07.2018
Отныне письма в суд направляйте по адресу: просп. Воздухофлотский, 28, г. Киев, 03063
04.07.2018
Минздрав обновил соответствующий порядок
03.07.2018
Принят Закон, направленный на снижение стоимости кредитных ресурсов для упрощения доступа субъектов хозяйствования и физических лиц к кредитам

Юридические практики

Наши партнеры

Тренінгова компанія ТАРС

Надання якісних професійних послуг з перевірки, тестування та навчання персоналу. Наші спеціалісти мають достатній досвід практичної та наукової роботи, щоб гарантувати клієнтам високу якість та ефективність наданих послуг.

Информ-бюро

апр
05
2011

Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 02.03.11 №246, якою затверджено Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати.

Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 02.03.11 №246, якою затверджено Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо і м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати.

Підпунктом 1 пункту 2 Постанови передбачено, що залишки коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств, які були відкриті ними в органах Державної казначейської служби для зарахування сум податку на додану вартість з метою виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м'ясо в живій вазі, використовуються до 1 квітня 2011 року для виплати дотацій за молоко та м'ясо в живій вазі, поставлені у 2010 році. Кошти, які після вказаної дати залишаються на небюджетних рахунках переробних підприємств, спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

В разі, якщо переробними підприємствами не забезпечено перерахування на небюджетні рахунки до 1 квітня 2011 року сум податку на додану вартість, які визначені до сплати у деклараціях з податку на додану вартість за звітні періоди, що передують 2011 року, такі суми податку на додану вартість спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

Відповідно до пункту 3 Постанови до 15 квітня 2011 року переробні підприємства зобов’язані закрити небюджетні рахунки, а сільськогосподарські підприємства усіх форм власності - рахунки в банках, відкриті для зарахування сум дотацій за поставлені переробним підприємствам молоко та м'ясо в живій вазі.

У зв’язку з прийняттям Постанови втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.10 № 152 «Деякі питання реалізації пункту 11.21 статті 11 Закону України «Про податок на додану вартість» (пункт 4 Постанови).

Порядок нарахування податку на додану вартість, затверджений Постановою, поширюється на операції з реалізації переробними підприємствами молока, молочної сировини та молочної продукції, м'яса і м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно). При цьому, якщо попередній порядок нарахування сум податку на додану вартість стосувався лише операцій з реалізації готової продукції, виробленої із сировини, закупленої безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, то діючий Порядок поширюється на операції з реалізації будь-якої готової продукції переробними підприємствами, крім виготовленої із продукції переробки тварин, закуплених не у живій вазі. Дія Порядку також не поширюється на операції з переробки сировини на давальницьких умовах.

Переробні підприємства відповідно до пункту 2 Порядку зобов’язані вести окремий податковий та бухгалтерський облік операцій з реалізації молока, молочної сировини та молочної продукції, м'яса і м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно).

Такі операції відображаються переробним підприємством у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), форма якої затверджена наказом Державної податкової адміністрації України від 25.01.2011 №41 «Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість».

У разі якщо товари/послуги, необоротні активи, виготовлені або придбані, використовуються переробним підприємством частково для виготовлення такої готової продукції, а частково для виготовлення інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з частки використання таких товарів/послуг, необоротних активів в операціях з виготовлення готової продукції та відповідно в інших операціях.

Указаний розподіл відбувається в тому періоді, в якому здійснювалось відповідне виготовлення та/або придбання, а розподілені суми включаються до значень рядків 8.1, 10.1, 11.1 та довідково відображаються у рядках 8¹, 10¹, 11¹ декларації (переробного підприємства).

Податкова декларація з податку на додану вартість (переробного підприємства), разом з декларацією з податку на додану вартість за іншою діяльністю, подається переробним підприємством до органу державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість у порядку і в строки, визначені Кодексом.

Сума податку на додану вартість, визначена до сплати у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), перераховується до спеціального фонду державного бюджету у строки, встановлені розділом V Кодексу для сплати податку на додану вартість. Від’ємне значення суми податку на додану вартість, визначене в податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства) відшкодуванню з бюджету не підлягає та в наступному звітному періоді зменшує суму податку, що спрямовується до спеціального фонду державного бюджету.

Полезная информация