Главная   •   О компании   •   Библиотека   •   Контакты                                          

Информ-бюро

24.07.2018
Киевская прокуратура направила в суд обвинительный акт относительно нотариуса Киевского городского нотариального округа, который способствовал рейдерскому захвату торгового центра
05.07.2018
Отныне письма в суд направляйте по адресу: просп. Воздухофлотский, 28, г. Киев, 03063
04.07.2018
Минздрав обновил соответствующий порядок
03.07.2018
Принят Закон, направленный на снижение стоимости кредитных ресурсов для упрощения доступа субъектов хозяйствования и физических лиц к кредитам

Юридические практики

Наши партнеры

Тренінгова компанія ТАРС

Надання якісних професійних послуг з перевірки, тестування та навчання персоналу. Наші спеціалісти мають достатній досвід практичної та наукової роботи, щоб гарантувати клієнтам високу якість та ефективність наданих послуг.

Информ-бюро

июль
07
2010

Законопроектом (реєстр. №6308), пропонується вдосконалити кримінально-правові норми щодо відповідальності за підроблення посвідчень, офіційних документів, печаток, штампів та бланків та усунути прогалини у кримінальному законодавстві. Відповідні зміни передбачається внести до ст.ст. 357, 358, 366 Кримінального кодексу, зокрема, дати законодавче визначення поняття «офіційний документ».

Законопроектом (реєстр. №6308), пропонується вдосконалити кримінально-правові норми щодо відповідальності за підроблення посвідчень, офіційних документів, печаток, штампів та бланків та усунути прогалини у кримінальному законодавстві. Відповідні зміни передбачається внести до ст.ст. 357, 358, 366 Кримінального кодексу, зокрема, дати законодавче визначення поняття «офіційний документ».

Автор, народний депутат В.Шемчук, нагадав про спробу закріпити таке визначення законом (Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2009, N46, ст.699). Але, зазначив В.Шемчук, терміни його введення в дію вже неодноразово змінювалися. До того ж, на думку народного депутата, запропоновані цим законом зміни не розв'язують всіх тих проблем, які зустрічаються у правозастосовній практиці щодо відповідальності за підроблення посвідчень, офіційних документі, печаток, штампів та бланків.

В.Шемчук зазначив: диспозиція ст.358 КК України переобтяжена зайвою деталізацією щодо предмета, що робить її текст складним для сприйняття. Ще більш складним, за його словами, виявився текст нової редакції цієї статті, введення в дію якої очікується з 1 січня 2011 року. Детальний перелік суб'єктів вказаного злочину є зайвим, адже ця норма має передбачати відповідальність загального суб'єкта злочину, а будь-який перелік обмежує коло осіб, яких можна притягнути до відповідальності за вчинення кримінально караного підроблення.

Автор зазначив: аналіз судової практики показує, що дії службових осіб, що вдалися до службового підроблення, часто кваліфікуються за ч.2 ст.358 КК України, що, виходячи з самого тексту цієї частини, є неприпустимим, адже ч.2 ст.358 передбачає відповідальність за повторне або за попередньою змовою групи осіб вчинення дій, передбачених ч.1 ст.358, а не ст.366 (службове підроблення).

Члени Комітету підтримали законопроект, прийняття якого сприятиме уніфікації застосування цих кримінально-правових норм на практиці.

 

 

Полезная информация